Elikkä :) Eilen menin wiknerillä (taas...) Viskillä. Tallille tullessani ukko oli vielä tarhassa, niin että hain sen... Vip ja Rolex melkee lähti mukaan, kun avasin portin, sillä Viski rynnisti suoraan heinäkasalle, mutta sain sitte Portin nopee suljettua x) Nojoo. Viski asustelee nyt varatallissa, mikä oikeastaan on varasto, noo menin sitte sinne :) Otin loimen pois, hain harjat ja sitte vain harjailemaan. Heiniensä kimpussa Viski antoi todella nätisti minun liikkua sen ympärillä, mutta kun heinät loppuivat, se alkoi pikkase kapinoimaan x''] No, kyllä se siitä sitte asettu. Kavioiden kanssa ei juuri tullut mitään huomionarvoisia ongelmia, eikä tilsojakaan juuri ollut. Kello olikin jo kymmentä vaille, eli suitset päälle. Suitset meni päähän aika kivasti; tosin alussa, kun ohjat laitettiin kaulalle, Viski pikkasee protestoi, mut muute :)
Satulankaan kanssa ei tullut enää mitään erityistä, satula vaa selkää ja vyö kiinni. Viski tosin vähä satulavyötä kiristettäessä heilutti päätään kui pölyhuiskaa :)
Nojoo, sitte ohjat käteen ja vaellus maneesille. Pienen odottelun jälkeen pääsimme sisälle :)
No, sitte eimuuta kui selkään ja jalustimet oikean pitusiksi. Kaksi reikää lyhyemmäksi, estetunti kun oli :) No, valmiina oltiin, alkukäynnit ja sitte pikkaset raviverkat ja hieman laukkaa. Sitten aloitimmekin jo hyppäämisen. Ekaksi 2 miniristikkoa, mitkä olivat tavallaan kahdeksikolla, eli vaihdettiin laukka. Se meni ihan kivasti, laukka vaihtu toisessa kaarteessa, ekalla Viski otti ravin esteen jälkeen. Tosin toisella esteellä Viski kielsi, oma vikani kun käänsin liian jyrkästi (ja no, mielestäni este oli hiukan vinossa...). Mutta toisella kerralla päästiin komeasti yli.Sitten otimme neljä estettä. Eli ensin ne samat kaksi kahdeksikolla olevaa estettä, sitten pitkällä sivulla olevat esteet, joiden välissä oli kuusi laukka-askelta. Se meni ihan mukavasti, laukanvaihdot tietysti epäonnistuivat mutta ainakaan Viski ei kieltänyt, ja laukat nousivat :)
Sitten kello olikin jo niin paljon, että vaan loppuravit ja -käynnit ja kaartoon.
Anteeksi tällainen lyhyt postaus...
ois ollu kiva jos ois ollu kuvia ku hyppäätte ,sillä ainaki mää tykkän kattoon kuvia hirveenä : D mut oli varmaan kiva tunti taino siltä kuulosti =))
VastaaPoistaNiin, kameramies oikeestaan otti filmiä kun hyppäsin, laitan ehkä ne tänne, jos jaksan :)
VastaaPoista