sunnuntai 13. helmikuuta 2011

⇒ HIIHTOLOMALLA...!!!

VUOKRAAN HIIHTOLOMALLA MONNIA, OUJEEE!

Jess! Sain kuin sainkin vuokrapollen ainakin osaksi hiihtolomaa. Haha, Monni >8') Nojoo, se tarkoittaa siis sitä, että hoidan ja ratsastan Monnin kolmena päivänä hmm, olisin kyl ottanut Saken, mutta se oli tietysti varattu, joten Monni tuli siinä seuraavaksi :) Kolme päivää ei tietenkään ole mikään vallltavan pitkä aika, mutta jotain :) ♥ 
Vuokrauspäiväni ovat siis 21, 22 ja 23 päivä helmikuuta ;-)Viikko pitäisi vielä malttaa odottaa... 
Monnihan osaa poseerata x''')


2 kommenttia:

  1. Wauzii! Mäkin vuokraan yhtä ponskuu hiihtolomalla, mut vain kaks päivää :> kiwakiwa, kai sä sit teet niist päivist merkintöi? :)
    ps. Toi www-osoite menee tallille, mis ridaan ;)

    VastaaPoista
  2. Sanna// Kiva :)))) Onhan kaksikin päivää jotain x) Juu toki, jos vain jaksan!

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi!