Jess! Sain kuin sainkin vuokrapollen ainakin osaksi hiihtolomaa. Haha, Monni >8') Nojoo, se tarkoittaa siis sitä, että hoidan ja ratsastan Monnin kolmena päivänä ♥ hmm, olisin kyl ottanut Saken, mutta se oli tietysti varattu, joten Monni tuli siinä seuraavaksi :) Kolme päivää ei tietenkään ole mikään vallltavan pitkä aika, mutta jotain :) ♥
Vuokrauspäiväni ovat siis 21, 22 ja 23 päivä helmikuuta ;-)Viikko pitäisi vielä malttaa odottaa...
Monnihan osaa poseerata x''')
Wauzii! Mäkin vuokraan yhtä ponskuu hiihtolomalla, mut vain kaks päivää :> kiwakiwa, kai sä sit teet niist päivist merkintöi? :)
VastaaPoistaps. Toi www-osoite menee tallille, mis ridaan ;)
Sanna// Kiva :)))) Onhan kaksikin päivää jotain x) Juu toki, jos vain jaksan!
VastaaPoista